Reklamationsret

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.

Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.

Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Er reklamationen berettiget, sender vi dig en returlabel, så du kan sende varen retur. 
Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Brug gerne den emballage, som du har modtaget varen i. 
Vær opmærksom på, at plastikposer ikke betegnes som forsvarlig emballage. 

VARERNE SKAL SENDES RETUR TIL:
William Dam Boghandel
Att: Internet retur
Store Torv 7
3700 Rønne

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

Du modtager en e-mail, når vi har fået din(e) vare(r) retur. Deri får du en bekræftelse på modtagelsen og oplysninger om den videre proces.

Når du returnerer varen, bedes du angive en beskrivelse af fejlen.